ביצועים
MG EHS PHEV משלב בין מנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 162 כ"ס ומומנט של 25.4 קג"מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 122 כ"ס ו-23.4 קג"מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 16.6 קוט"ש עם מערכת בקרת טמפרטורה וקירור נוזל.
ההספק המשולב עומד על 258 כ"ס והמומנט על 37.7 קג"מ ועד 48.9 קג"מ בתפוקה רגעית.
שני מנועים אלה מעבירים את כוחם אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 10 הילוכים מהפכנית!
נתונים אלה מאפשרים ל- MG EHS PHEV להפיק ביצועים מצוינים של האצה מאפס ל-100 קמ"ש תוך 6.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 190 קמ"ש.
*התמונה להמחשה בלבד




אבזור
עיקרי אבזור נוחות:
פנסי LED קדמיים ואחוריים
חישוקי "18
חלונות אחוריים שחורים
גג פנורמי נפתח הכולל וילון חשמלי
דלת תא מטען חשמלית
כניסה והתנעה ללא מפתח
מושבים בריפוד עור משולב אלקנטרה
מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי
מסך מגע מרכזי "10.1 הכולל Apple CarPlay
לוח שעונים שהינו מסך 12.3 אינץ' עם תצוגה מתחלפת
תאורת אווירה ב-64 צבעים
בלם חניה חשמלי הכולל פונקציית Auto Hold
4 מצלמות חניה המספקות יחדיו תמונת מעוף ציפור של 360 מעלות
חיישני חניה קדמיים ואחוריים
בקרת אקלים מפוצלת הכוללת יציאות מיזוג מאחור
עיקרי מערכות בטיחות מתקדמות:
בלימה אוטונומית עד 150 קמ"ש
בקרת שיוט אדפטיבית
תיקון סטייה מנתיב ושמירת מרכז נתיב
זיהוי רכב בשטח מת במראות
התרעת תנועה חוצה מאחור
מצב נהיגה בפקקים
זיהוי תמרורי מהירות
*התמונות להמחשה בלבד
MG PILOT
MG PILOT מאפשרת לכם תחושת ביטחון בזמן הנהיגה והיא כוללת מערכות הבטיחות וסיוע לנהג מהמתקדמות בעולם.
בלימת חירום אקטיבית שמפחיתה את הסיכון להתנגשויות חזית ותורמת לשקט נפשי. היא פועלת החל ממהירות של 4 קמ''ש מזהה מכשולים נייחים או נעים והולכי רגל. במידה ויש סכנה להתנגשות חזית המערכת מתריעה בפני הנהג, ואם הוא אינו מגיב היא בולמת את הרכב באופן אקטיבי.
מערכות עזר לתנועה מאחור- יעילה במיוחד בניטור שטחים מתים בכבישים בעלי מספר נתיבים, מזהירה את הנהג באמצעות נורת LED בפינה של מראת הצד, כאשר יש רכב בשטח מת שלא ניתן לראותו באמצעות המראות. המערכת יודעת לזהות רכב בטווח של 0-70 מטרים בנתיבים הסמוכים. בנוסף, המערכת יודעת להזהיר מפני רכב המגיע מאחור במגמת התנגשות במקרה של מעבר נתיב.
בקרת שיוט אדפטיבית מזהה את הרכב שנמצא מלפנים באמצעות מצלמה ורדאר, ושומרת באופן אוטומטי על מרחק בטוח ממנו בהתאם לבחירות הנהג. המערכת מסוגלת להביא את הרכב לעצירה מלאה ולהמשיך בנסיעה לאחר מכן, וכל זאת ללא מגע יד וללא כל התערבות מצד הנהג לעצירה עד 3 שניות.
*התמונה להמחשה בלבד


בטיחות וטכנולוגיה
לא פחות חשוב מעיצוב ואולי אפילו יותר הוא נושא הבטיחות והטכנולוגיה שהולכים יחד ב-MG EHS PHEV החדש.
הדגם כולל בקרות ומערכות טכנולוגיה מתקדמות כגון: בקרת שיוט אדפטיבית | מערכת בלימת חירום אוטומטית | מערכת התרעה על רכב בשטח מת | מערכת סיוע לנהיגה בפקקים | מיקום מרכז נתיב הכולל תיקוני היגוי | אור גבוה אוטומטי | התרעה על תנועה החוצה מאחור ועוד.
כל אלה מאפשרים לנהג חווית נסיעה מוגנת, בטוחה וחווייתית.
*התמונה להמחשה בלבד


עיצוב
ל-MG EHS PHEV עיצוב מרשים ועוצר נשימה מכל זווית, ומראה חיצוני ספורטיבי ומלא סטייל ופנים רכב איכותי ומוקפד.
תוכלו להרגיש את הרכות והנוחות בזמן הנהיגה בזכות המושבים, ההגה ולוח המחוונים העשויים מעור.
וגם תוכלו ליהנות מאבזור פנימי ברמה גבוה כמו: תא מטען חשמלי עם בקרת פתיחה וסגירה, גג פנורמי נפתח, כיסאות מתכווננים ותיבת אחסון עם משענת ליד ועוד.
*התמונה להמחשה בלבד


כל מה שרצית לדעת על MG EHS PHEV
Plug in Hybrid Electric Vehicle
רכב היברידי משלב בין מנוע בנזין/דיזל למנוע חשמלי לשם הפחתת הזיהום הנפלט והוא נעזר בסוללה קטנה יחסית. רכב PHEV (Plug In Hybrid vehicle) שומר על העיקרון של רכב היברידי, אבל מציע סוללות גדולות יותר משמעותית לצד האפשרות לטעינת הסוללה משקע חיצוני. הסוללה הגדולה יותר מאפשרת לרכב לנוע על חשמל למרחקים גדולים הרבה יותר מרכב היברידי, כאשר הטווח הרשמי הממוצע עומד על כ-50 ק"מ לרכבי PHEV. רכב חשמלי מלא, נע בכוח החשמל בלבד.
מערכת PHEV – פלאג אין היברייד מאחדת למעשה שתי שיטות הנעה – מנוע בערה פנימית לצד הינע חשמלי. שיטה זו מאפשרת לנהג ליהנות מכל העולמות – מצד אחד נסיעה על טהרת החשמל למרחק של עשרות קילומטרים, ללא זיהום או רעש, לאחר טעינת הרכב מעמדת טעינה או שקע ביתי ומצד שני ליהנות מטווח נסיעה גדול שאינו מוגבל בטווח החשמלי בלבד בזכות השימוש במנוע הבערה הפנימית. בזמן שילוב שתי יחידות הכוח – הבנזין והחשמל במצב היברידי, מושגת גם צריכת דלק נמוכה ביותר ולכן גם עלויות השימוש נמוכות.
גם אם עברתם את טווח הנסיעה בהנעה חשמלית, הרכב נשאר היברידי בהגדתו. כלומר, מנוע הבנזין ממשיך לטעון את הסוללה בנסיעה ולספק כוח לתנועה לרכב עצמו, והרכב גם נטען מאנרגיית הבלימה. מנוע הבנזין מאפשר טווח נסיעה גדול לצד אפשרות לתדלוק בנזין מהיר בפריסה רחבה שקיים היום, כמו בכל רכב רגיל.
לרכבי ה-PHEV יש שני פתחים המיועדים לתדלוק הרכב: פתח אחד לתדלוק בנזין, ובצע השני קיים שקע הטענה חשמלי לסוללה, שקיבולתה גדולה יותר מזו שברכבים היברידיים שאינם נטענים. את הרכבים יש לטעון בדומה לרכב חשמלי טהור, אולם טעינתם קצרה יותר באופן משמעותי.
כרכב PHEV, היברידי-נטען שכמעט ולא מזהם את הסביבה, מי שיבחר בו יזכה להטבה של 1,010 ₪ בשווי השימוש.
ב- MG EHS PHEV תמצאו המון יתרונות שמאפשרים לכם ליהנות ולהרוויח מכל העולמות.
מדובר ברכב פלאג אין הייבריד גדול ממדים, מרווח ועוצמתי ועם זאת גם חסכוני בדלק ומעניק נסיעה שקטה וירוקה.
ניתן לבחור בזמן הנסיעה האם להשתמש בחשמל או בדלק. וגם אם עברתם את טווח החשמלי הטהור, מנוע הבנזין ממשיך לטעון את הסוללה ואתם נוסעים על מצב היברידי המאפשר חסכון בצריכת הדלק וכמובן, לנסוע לכל מקום שתרצו בראש שקט. בנוסף, רמת האבזור של ה-EHS PHEV היא גבוה מאוד הן בצד אבזור הנוחות והן בצד אבזור הבטיחות המקיף והמתקדם.
ל- MG EHS PHEV יש חבילת מערכות אקטיביות שנועדו לסייע לנהג, תוך שמירה על בטיחות וחווית נהיגה יומיומית נוחה ופשוטה. הרכב כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום אוטומטית, מערכת התרעה על רכב בשטח מת, מערכת סיוע לנהיגה בפקקים, זיהוי תנועה חוצה בנסיעה לאחור ועוד. כל אלה מאפשרים לנהג חווית נסיעה מוגנת, בטוחה ונוחה בכל עת.
השיווק מתחיל בינואר 2021, כאשר רכבים ראשונים יימסרו במהלך פברואר ללקוחות שימהרו להזמין את הרכב.
בשימוש בשקע ביתי - עפ"י הנחיות חברת חשמל לישראל שימוש בהתקן הטעינה לא יעלה על שעתיים רצופות.
הטווח בפועל מושפע מאופי נסיעה, עומס על הרכב, תנאי הדרך והתנועה, תנאי הסביבה (טמפ') וכו'.
אבל, על פי בדיקות מעבדה בהתאם לתקן ,WLTP הטווח בנסיעה על בנזין בלבד הוא 459 ק"מ והטווח בנסיעה על חשמל בלבד הוא 52 ק"מ. סה"כ 511 ק"מ טווח משולב.
השמונה מוטורס קריית-שמונה , צמרת חיפה, אמפאר נתניה, לובינסקי שורק, לובינסקי ירושלים וכרמלי ב"ש.
6 כריות אוויר
התרעה במצב של עייפות או הסחת דעת
מערכת למניעת שכחת ילד ברכב
בקרת סטייה מנתיב
ניטור מרחק מלפנים
זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"
בקרת שיוט אדפטיבית
זיהוי הולכי רגל
מצלמת רוורס
זיהוי דו גלגלי
חיישני חגורות בטיחות
שליטה באורות גבוהים
בלימה אוטומטית בעת חירום
זיהוי תמרורי תנועה
מערכת אקטיבית לסטייה מנתיב
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור