3000 הזמנות כבר נרשמו ל-MG ZS החשמלי באירופה

500 רכבי פנאי מדגם MG ZS חשמלי, שיוצרו על ידי SAIC, נשלחו מנמל שנגחאי לאירופה ב-28 לספטמבר – הפעם הראשונה שבה מכונית של מותג סיני מיוצאת לאירופה בהיקף גדול שכזה. המשלוח גם רשם שיא בהיותו המשלוח הגדול ביותר של רכבי אנרגיה-חדשה של יצרן סיני שיוצאו במשלוח בודד.

מותג MG בן מאה השנים, שנולד בממלכה המאוחדת, עושה תפנית לכיוון חדש.

500 רכבי הפנאי נשלחו להולנד ונורבגיה.

המכונית קיבלה תגובות חיוביות מאז שהושקה בבריטניה, הולנד ונורבגיה בחצי השני של השנה, וצברה מעל 3000 הזמנות משלושת המדינות.

מכירות כלי הרכב בשוק האירופאי הגיעו ל-17.7 מיליון יחידות בשנה שעברה, אבל רק 200,000 מהן היו מכוניות חשמליות. חברת המחקר היפנית, Fuji Keinzau, חזתה שהשוק העולמי למכוניות חשמליות יצמח במהירות, כאשר השוק הסיני והאירופאי מובילים, ומכירות הרכב החשמלי באירופה יחצו את קו 6 מיליון היחידות עד 2035.

הצלחתו של ה-MG ZS החשמלי באירופה פותחת את הדלת עבור רכבי אנרגיה-חדשה סיניים בשוק האירופאי.

שוק הרכב האירופאי, ערש תעשיית הרכב, הוא שוק תחרותי מאוד עם רגולציה מחמירה.

הודות להשקעה של SAIC במחקר עצמאי מתקדם ותשתית תפעול בכל העולם, רכבי האנרגיה-החדשה הסיניים הללו זוכים לפופולריות בקרב צרכנים אירופאים. בשנים האחרונות, SAIC MOTOR קידמה בנחישות את יוזמת ה-Belt and Road, והרחיבה את פרישתה העולמית.

היא הקימה תשתית בכל רחבי העולם, הכוללת מרכזי מחקר ופיתוח, אתרי ייצור, מרכזי שיווק, מרכזי שרשרת אספקה וחברות פיננסיות.

על ידי הקמת מרכזי מחקר ופיתוח בלונדון, עמק הסיליקון ותל אביב; אתרי יצור בתאילנד, אינדונזיה והודו; 93 אתרים לייצור רכיבים ברחבי העולם; 12 מרכזי שיווק אזוריים; ארבע חברות לוגיסטיקה מחוץ לסין; שלושה קווי שילוח ימיים וחברה פיננסית באינדונזיה.

עם מוצרים חדשניים כמו מכוניות אינטרנט ורכבי אנרגיה-חדשה, מכירות SAIC MOTOR לשווקי יצוא טיפסו ל-277,000 מכוניות בשנה שעברה – והיא היצרן הסיני המוביל ביצוא רכב שלוש שנים ברציפות, עם נתח שוק של 23% ביצוא הרכב הסיני. מינואר עד ספטמבר 2019, חברת SAIC שמרה על קצב גידול מהיר ביצוא כלי רכב ומכירות מחוץ לסין, ומכרה 240,000 מכוניות – עליה של 15% לעומת התקופה המקבילה ב-2018.

כיום, מוצריה נמכרים ביותר משישים מדינות ברחבי העולם. היא הגיעה להיקף מכירות שנתי של 10,000 מכוניות או יותר בשישה שווקי יצוא – תאילנד, בריטניה, אינדונזיה, צ'ילה, אוסטרליה וניו-זילנד, והמזרח התיכון.

חברת SAIC השיקה את דגם MG HECTOR בהודו בסוף יוני – מכונית האינטרנט הראשונה בשוק ההודי. הדגם זכה לפופולריות בקרב הצרכנים ההודיים, ורשם מעל ל-28,000 הזמנות תוך חודשיים, עד שהחברה נאלצה לסגור את רשימת ההזמנות באופן זמני בשל מגבלות יכולת ייצור. הודו צפויה להפוך לשוק ה-"10,000 כלי רכב" השביעי של SAIC MOTOR.

 

 

 

נתוני צריכת חשמל*
דגם טווח נסיעה מירבית צריכת חשמל (וואט שעה/ק"מ) דרגת זיהום אוויר
MG ZS EV NET-UP S 143 HP 263 186 1
MG ZS EV NET S 143 HP 263 186 1

דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי **

אחד הוא המספר המזערי וחמש עשרה הוא המספר המירבי של זיהום אוויר

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

** הדרגה מחושבת לפי תקנות אוויר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת) התשס"ט 2009

רמת איבזור בטיחותי

תיאור דגם רמת אבזור בטיחותי
MG ZS EV NET-UP S 143 HP 7
MG ZS EV NET S 143 HP 6

one is the lowest and eight is the highest point of safety level

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב:

6 כריות אוויר

בקרת סטייה מנתיב

ניטור מרחק מלפנים

זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"

בקרת שיוט אדפטיבית

זיהוי הולכי רגל

מצלמת רוורס

זיהוי דו גלגלי

חיישני חגורות בטיחות

שליטה באורות גבוהים

בלימה אוטוטית בעת חירום

זיהוי תמרורי תנועה

מערכת אקטיבית לסטייה מנתיב

מקרא:
מערכת מותקנת בדגם הרכב
מערכת אופציונאלית בהתאם לרמת הגימור
מערכת שאינה מותקנת בדגם הרכב