• דרגת זיהום

    • 2
  • רמת אבזור בטיחותי

    • 7

Plug in Hybrid Electric Vehicle

רכב היברידי משלב בין מנוע בנזין/דיזל למנוע חשמלי לשם הפחתת הזיהום הנפלט והוא נעזר בסוללה קטנה יחסית. רכב PHEV (Plug In Hybrid vehicle) שומר על העיקרון של רכב היברידי, אבל מציע סוללות גדולות יותר משמעותית לצד האפשרות לטעינת הסוללה משקע חיצוני. הסוללה הגדולה יותר מאפשרת לרכב לנוע על חשמל למרחקים גדולים הרבה יותר מרכב היברידי, כאשר הטווח הרשמי הממוצע עומד על כ-50 ק"מ לרכבי PHEV. רכב חשמלי מלא, נע בכוח החשמל בלבד.

מערכת PHEV – פלאג אין היברייד מאחדת למעשה שתי שיטות הנעה – מנוע בערה פנימית לצד הינע חשמלי. שיטה זו מאפשרת לנהג ליהנות מכל העולמות – מצד אחד נסיעה על טהרת החשמל למרחק של עשרות קילומטרים, ללא זיהום או רעש, לאחר טעינת הרכב מעמדת טעינה או שקע ביתי ומצד שני ליהנות מטווח נסיעה גדול שאינו מוגבל בטווח החשמלי בלבד בזכות השימוש במנוע הבערה הפנימית. בזמן שילוב שתי יחידות הכוח – הבנזין והחשמל במצב היברידי, מושגת גם צריכת דלק נמוכה ביותר ולכן גם עלויות השימוש נמוכות.

גם אם עברתם את טווח הנסיעה בהנעה חשמלית, הרכב נשאר היברידי בהגדתו. כלומר, מנוע הבנזין ממשיך לטעון את הסוללה בנסיעה ולספק כוח לתנועה לרכב עצמו, והרכב גם נטען מאנרגיית הבלימה. מנוע הבנזין מאפשר טווח נסיעה גדול לצד אפשרות לתדלוק בנזין מהיר בפריסה רחבה שקיים היום, כמו בכל רכב רגיל.

לרכבי ה-PHEV יש שני פתחים המיועדים לתדלוק הרכב: פתח אחד לתדלוק בנזין, ובצע השני קיים שקע הטענה חשמלי לסוללה, שקיבולתה גדולה יותר מזו שברכבים היברידיים שאינם נטענים. את הרכבים יש לטעון בדומה לרכב חשמלי טהור, אולם טעינתם קצרה יותר באופן משמעותי.

כרכב PHEV, היברידי-נטען שכמעט ולא מזהם את הסביבה, מי שיבחר בו יזכה להטבה של 1,010 ₪ בשווי השימוש.

ב- MG HS PHEV תמצאו המון יתרונות שמאפשרים לכם ליהנות ולהרוויח מכל העולמות.

מדובר ברכב פלאג אין הייבריד גדול ממדים, מרווח ועוצמתי ועם זאת גם חסכוני בדלק ומעניק נסיעה שקטה וירוקה.

ניתן לבחור בזמן הנסיעה האם להשתמש בחשמל או בדלק. וגם אם עברתם את טווח החשמלי הטהור, מנוע הבנזין ממשיך לטעון את הסוללה ואתם נוסעים על מצב היברידי המאפשר חסכון בצריכת הדלק וכמובן, לנסוע לכל מקום שתרצו בראש שקט. בנוסף, רמת האבזור של ה-HS PHEV היא גבוה מאוד הן בצד אבזור הנוחות והן בצד אבזור הבטיחות המקיף והמתקדם.

ל- MG HS PHEV יש חבילת מערכות אקטיביות שנועדו לסייע לנהג, תוך שמירה על בטיחות וחווית נהיגה יומיומית נוחה ופשוטה. הרכב כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום אוטומטית, מערכת התרעה על רכב בשטח מת, מערכת סיוע לנהיגה בפקקים, זיהוי תנועה חוצה בנסיעה לאחור ועוד. כל אלה מאפשרים לנהג חווית נסיעה מוגנת, בטוחה ונוחה בכל עת.

השיווק מתחיל בינואר 2021, כאשר רכבים ראשונים יימסרו במהלך פברואר ללקוחות שימהרו להזמין את הרכב.

נתוני צריכת חשמל*
דגם צריכת דלק בנסיעה משולבת משוקללת (ליטר/ 100 ק"מ) צריכת חשמל (וואט שעה/ק"מ) טווח נסיעה חשמלית (ק"מ) דרגת זיהום
MG HS PHEV NET-UP 1.5L 258hp 1.8 240 52 2

דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי **

אחד הוא המספר המזערי וחמש עשרה הוא המספר המירבי של זיהום אוויר

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

** הדרגה מחושבת לפי תקנות אוויר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת) התשס"ט 2009

רמת איבזור בטיחותי

תיאור דגם רמת אבזור בטיחותי
MG HS PHEV NET-UP 1.5L 258hp 7

one is the lowest and eight is the highest point of safety level

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב:

6 כריות אוויר

התרעה במצב של עייפות או הסחת דעת

מערכת למניעת שכחת ילד ברכב

בקרת סטייה מנתיב

ניטור מרחק מלפנים

זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"

בקרת שיוט אדפטיבית

זיהוי הולכי רגל

מצלמת רוורס

זיהוי דו גלגלי

חיישני חגורות בטיחות

שליטה באורות גבוהים

בלימה אוטומטית בעת חירום

זיהוי תמרורי תנועה

מערכת אקטיבית לסטייה מנתיב

בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור

מקרא:
מערכת מותקנת בדגם הרכב
מערכת אופציונאלית להתקנה
מערכת שאינה מותקנת בדגם הרכב